Vážený pane ombudsmane, před několika dny jsem obdržel písemnou reakci – omluvu, jako výsledek šetření mé nedávné stížnosti. Chtěl jsem touto cestou poděkovat, jak za provedené šetření, tak i za zaslanou omluvu od dotyčného pana doktora, a i jménem nemocnice. Vážím si toho, že zpětné vazby vašich klientů neberete na lehkou váhu, zabýváte se jimi a poskytujete náležitou odpověď. Dovolte mi rovněž vyjádřit pochopení pro situaci v našem zdravotnictví, již zmiňujete, a to přetěžování systému občany, který systém zneužívají. Zde se ovšem obávám, že řešení se bude hledat obtížně. Jen dovětek - člen mé rodiny shodou okolností vzápětí absolvoval vyšetření u stejného lékaře a vše proběhlo korektně, takže tím považuji celou věc za uspokojivě vyřešenou. Ještě jednou děkuji. S přátelským pozdravem O. R.