Dobrý večer, rád bych tímto krátkým dopisem popsal mou včerejší zkušenost na urgentním příjmu ve vaší nemocnici. Dorazil jsem kolem čtvrté hodiny odpoledne s bolestmi břicha. V čekárně už několik pacientů sedělo. Hned paní (sestra) na recepci (myslím, že se představovala jako Zoulová) ochotně podávala informace, jaký bude postup, velmi milá paní. Jako největší plus této dámy musím uvést její styl humoru, kterým rozesmála snad opravdu všechny pacienty během celého odpoledne. Myslím, že by se uživila jako stand-up komička, a nejen já bych na její vystoupení rád chodil. Až jsem byl v jednu chvíli opravdu smutný, že už jí končí směna a odchází pryč. Sestra, která jí střídala na recepci, byla také velmi milá, usměvavá a neskutečně ochotná.
Dostal jsem se do ordinace k paní doktorce Čamberové. Jméno sestřičky bohužel nevím. Obě tyto dámy se zachovaly více než profesionálně a lidsky. Obě byly velmi vlídné, milé a ochotné.
Proč vám tohle vlastně píšu? Protože lidi si radši stěžují, než chválí. Já byl návštěvou vaší nemocnice mile překvapen. Prostředí nově otevřeného urgentního příjmu je parádní. Ale největší plus tohoto oddělení byl personál, se kterým jsem přišel do styku. Nemohu proti ničemu říct křivé slovo. Byl bych moc vděčný, pokud by personál mohl dostat alespoň ústní pochvalu. Pokud jí nedostanou od svých nadřízených, tak bych jim moc rád poděkoval já sám. Moc vám za vše děkuji. Milé dámy, jste naprosto úžasné, klobouk dolů před vámi. S pozdravem J. Š.