Hledáme zaměstnance na pozici: Referent archivní a spisové služby
Požadavky:
- SŠ vzdělání, VŠ výhodou (archivnictví, právní/veřejnosprávní činnost, ICT)
- Předchozí praxe v oblasti spisové a archivní služby
- Zkušenosti s provozem, popř. zaváděním IS elektronické spisové služby výhodou
- Orientace v zákonných předpisech pro danou oblast včetně Národního standardu pro elektronické systémy spisové služby a zájem o obor
- Orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
- Znalost procesů a legislativy v oblasti archivnictví a spisové služby ve veřejné správě výhodou
- Zkušenosti v oblasti digitalizace analogových dokumentů výhodou
- Pečlivost, zodpovědný a aktivní přístup k práci
- Organizační a komunikační schopnosti
- Prezentační a argumentační dovednosti
- Analytické myšlení
- Schopnost samostatného rozhodování
- Schopnost a ochota práce v týmu
- Ochota se dále vzdělávat
- Bezúhonnost
- Uvítáme znalost legislativy vztahující se k vykonávané pozici: zákon č. 499/2004 Sb., vyhláška č. 259/2012 Sb., zákon č. 106/1999 Sb., zákon č. 110/2019 Sb., zákon č. 412/2005 Sb., zákon č. 181/2014 Sb., směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/1148 ze dne 6. července 2016, vyhláška č. 82/2018 Sb., nařízení vlády č. 432/2010 Sb., vyhláška č. 437/2017 Sb.
Náplň práce:
- Komplexní řízení a rozvoj archivní a spisové služby
- Zabezpečování souladu nastavení archivní a spisové služby s platnou legislativou a s národními standardy
- Stanovování koncepce a zpracování strategií a analýz v oblasti archivní a spisové služby
- Metodická činnost v oblasti spisové a skartační činnosti, navrhování a zpracování uživatelských metodik
- Metodické usměrňování předarchivní péče včetně vazeb na další IS
- Koordinace a zajištění předarchivní péče
- Zajištění implementace a koordinace rozvoje elektronické spisové služby
- Zajišťování školení aplikace elektronického systému spisové služby
- Stanovování koncepce a následné realizace digitalizace dokumentů a dat
- Odpovědnost za zajišťování administrace systému spisové služby a administrace přístupů
- Odpovědnost za zajišťování provozní části procesu spisové a archivní služby
- Tvorba a aktualizace vnitřních předpisů z oblasti spisové služby a uchovávání dokumentů
- Aktivní spolupráce na projektech souvisejících s archivní a spisovou službou
- Spolupráce s jednotlivými útvary
- Metodické řízení, školení a podpora uživatelů informačního systému spisové služby
- Kontrolní, konzultační a poradenská činnost v oblasti archivní a spisové služby
- Tvorba statistických sestav a výkazů, reporting
Nabízíme:
- Adekvátní finanční ohodnocení (fixní + nenároková pohyblivá složka mzdy)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dní dovolené nad rámec Zákoníku práce
- 2 dny zdravotního volna (Sick Days)
- Nadstandardní podpora vzdělávání a osobního rozvoje
- Zvýhodněné podnikové stravování
- Možnost zvýhodněného využití firemních jeslí
- Očkování proti chřipce zdarma, podpora zdravého životního stylu
- Další zaměstnanecké benefity
V případě zájmu kontaktujte úsek řízení lidských zdrojů, paní P. Zbořilová, tel.: 317 756 554, pam@hospital-bn.cz