Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov, a.s.

Volná pozice: Referent archivní a spisové služby

Hledáme zaměstnance na pozici: Referent archivní a spisové služby

Požadavky:

  • SŠ vzdělání, VŠ výhodou (archivnictví, právní/veřejnosprávní činnost, ICT)
  • Předchozí praxe v oblasti spisové a archivní služby
  • Zkušenosti s provozem, popř. zaváděním IS elektronické spisové služby výhodou
  • Orientace v zákonných předpisech pro danou oblast včetně Národního standardu pro elektronické systémy spisové služby a zájem o obor
  • Orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
  • Znalost procesů a legislativy v oblasti archivnictví a spisové služby ve veřejné správě výhodou
  • Zkušenosti v oblasti digitalizace analogových dokumentů výhodou
  • Pečlivost, zodpovědný a aktivní přístup k práci
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Prezentační a argumentační dovednosti
  • Analytické myšlení
  • Schopnost samostatného rozhodování
  • Schopnost a ochota práce v týmu
  • Ochota se dále vzdělávat
  • Bezúhonnost
  • Uvítáme znalost legislativy vztahující se k vykonávané pozici: zákon č. 499/2004 Sb., vyhláška č. 259/2012 Sb., zákon č. 106/1999 Sb., zákon č. 110/2019 Sb., zákon č. 412/2005 Sb., zákon č. 181/2014 Sb., směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/1148 ze dne 6. července 2016, vyhláška č. 82/2018 Sb., nařízení vlády č. 432/2010 Sb., vyhláška č. 437/2017 Sb.

 

Náplň práce:

  • Komplexní řízení a rozvoj archivní a spisové služby
  • Zabezpečování souladu nastavení archivní a spisové služby s platnou legislativou a s národními standardy
  • Stanovování koncepce a zpracování strategií a analýz v oblasti archivní a spisové služby
  • Metodická činnost v oblasti spisové a skartační činnosti, navrhování a zpracování uživatelských metodik
  • Metodické usměrňování předarchivní péče včetně vazeb na další IS
  • Koordinace a zajištění předarchivní péče
  • Zajištění implementace a koordinace rozvoje elektronické spisové služby
  • Zajišťování školení aplikace elektronického systému spisové služby
  • Stanovování koncepce a následné realizace digitalizace dokumentů a dat
  • Odpovědnost za zajišťování administrace systému spisové služby a administrace přístupů
  • Odpovědnost za zajišťování provozní části procesu spisové a archivní služby
  • Tvorba a aktualizace vnitřních předpisů z oblasti spisové služby a uchovávání dokumentů
  • Aktivní spolupráce na projektech souvisejících s archivní a spisovou službou
  • Spolupráce s jednotlivými útvary
  • Metodické řízení, školení a podpora uživatelů informačního systému spisové služby
  • Kontrolní, konzultační a poradenská činnost v oblasti archivní a spisové služby
  • Tvorba statistických sestav a výkazů, reporting

 

Nabízíme:

  • Adekvátní finanční ohodnocení (fixní + nenároková pohyblivá složka mzdy)
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 5 dní dovolené nad rámec Zákoníku práce
  • 2 dny zdravotního volna (Sick Days)
  • Nadstandardní podpora vzdělávání a osobního rozvoje
  • Zvýhodněné podnikové stravování
  • Možnost zvýhodněného využití firemních jeslí
  • Očkování proti chřipce zdarma, podpora zdravého životního stylu
  • Další zaměstnanecké benefity

 

V případě zájmu kontaktujte úsek řízení lidských zdrojů, paní P. Zbořilová, tel.: 317 756 554, pam@hospital-bn.cz

 

Ke stažení: Referent archivní a spisové služby